Paketet


Idag kom mitt paket från JBC :D Beställde i måndags, fick det idag (fredag). Snabb leverans :) Och massa prover skickade dom med också! Kommer absolut beställa därifrån fler gånger när det gick så smidigt! Och man behöver inte oroa sig för att det är fakeprodukter. För dom ser ut, luktar, och känns precis som dom ska! Jag vet många som beställt därifrån och alla är nöjda :)

I paketet fanns alltså:

Skin Smoothing Cream
Min absoluta favorit när det kommer till dagcremer! Har saknat den :P Den är verkligen det bästa som finns för min hy. Återfuktar och mjukgör perfekt. Jättehärlig konstistens som sjunker in i huden snabbt, lämnar ingen kladdig yta, utan man blir suupermjuk och återfuktad.
1 2 3 4 5

Multivitamin Power Recovery Masque
Den här har jag aldrig provat förr, så den kan jag inte säga så mycket om än. Men jag har hört så mycket bra om den så jag ville testa själv :) Egentligen är den för torr/förtidigt åldrad/solskadad hud. Men jag har läst att många använder den som en fuktmask. Man behöver inte alls använda den som en anti-agingprodukt. För den ska ge jättemycket fukt och förbättra hudstrukturen. Får väl ge en recension när jag har testat den själv :)

Prover
2 Precleanse
2 Multivitamin hand & nail treatment
2 Multivitamin power firm
2 Extra firming booster
2 Multivitamin power concentrate

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh jag blir så inspirerad av att köpa massa krämer och grejjer när jag tittar i din blogg :) Kul att läsa om allt :) hoppas allt är bra med dig!! kramis

2007-09-28 @ 17:45:17
URL: http://jotta.blogg.se
Postat av: Becccan

Johanna: Hehe jaså :D Alltid kul att man kan inspirera nån :) kram!

2007-09-28 @ 18:34:22
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Emelie

Multivitamin power recovery masken är superbra. Det är verkligen en vitaminboost för hyn. Perfekt på vintern!

2007-10-01 @ 16:17:18
URL: http://pssion.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0