Hemma

Ja då var man hemma igen i Sverige efter 2 månader i Thailand. Känns skitkonstigt. Och vilket jävla väder :S Lite skillnad mot 40+ och sol varje dag! Längtar tillbaka som fan! :( Saknar alla kompisar man lämnade bakom sig. Har träffat så himla mycket människor, vänner för livet. Dom flesta tyvärr inte svenskar, så det blir ju en bit om man ska hälsa på. Dom flesta vi har umgåtts med är Kanadensare.
Vi har haft det så himla bra! Och dessa 2 månader har gått så himla fort. Har varit med om jättemycket. Vill bara ut och resa igen! Men nu ska jag jobba hela sommaren.. ser inte fram emot det. Jaja, dags att komma tillbaka till verkligheten antar jag!
Nu ska jag lägga mig och vila, kl är 22.00 för mig, jetlag!

image528

Kommentarer
Postat av: Mysan

Älskar de där bilderna när hela gruppen är samlad! :) Jag lär få bilderna av dej snart!!

2008-04-09 @ 17:25:44
Postat av: Becccan

Ja det ska du få! :)

2008-04-11 @ 08:25:24
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0