Vår

Halloj allihop.. nu är jag hemma igen från stugan. Det har varit en lugnt och härlig helg. Bara slappat och inte gjort nåt speciellt alls. Finfint väder har det varit också :) Hoppas våren är här nu! Tänkte faktiskt gå ut och gå en sväng nu medans det fortfarande är soligt!

Ikväll blir det tv och sen sova tidigt, ska ju jobba imorrn, 7.30. Första gången på länge det ska bli kul att gå till jobbet ^^ Synd att jag inte fick jobba kväll bara, då hade Mysan kunnat gå intro med mig :P

Nej, ut och gå var det ja.. bye!

image542
Bästa Megan och jag

Kommentarer
Postat av: Mysan

ja synd att jag inte kunde gå intro me dej! Ska du jobba tisdag me?

2008-04-20 @ 16:23:02
Postat av: Becccan

Inte vad jag vet, men dom kanske ringer :)

2008-04-20 @ 16:50:02
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0