Kall

Huua, blev alldeles blöt & iskall på jobbet idag. Var blöt långt upp på byxorna.. som är alldeles för långa. Åkte ner en snabbis på c-festen direkt efter jobbet och käkade en langos :P Sen hem igen. Hem och tog en vaarm dusch, det var skönt det!

När jag kom hem hade mamma & pappa köpt en ny resväska till mig, efter att jag upptäckt att min gamla var för liten för den här resan ^^ Haha, jag kommer absolut att känna igen den när det kommer på bandet kan jag ju säga :P Jag visar en bild på den imorrn,
dom är för roliga mor & far :P

Nu ska jag sova! Bye :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Usch inge roligt väder alls :O

2008-08-08 @ 11:53:29
Postat av: Maria

Den där väskan vill jag se;-)

2008-08-08 @ 11:58:37
Postat av: Becccan

Maria: Haha ja jag ska visa den :P

2008-08-08 @ 18:34:03
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0