Mot Canada!

Klockan är typ 5.20 nu, kl 6 ska jag & Mysan bege oss mot Arlanda :) Nu börjar det kännas att vi ska åka. Jag pratade med Megan igår innan jag gick och la mig, "jag kan inte fatta att jag säger: vi ses imorrn!" sa hon. Och det känns helt sjukt :P att vi snart är där. Men det ska bli så himla kul!! Som vi har sett fram emot detta :)

Väskan är packad, jag är redo att åka. Vi ses i september!

Vill ni läsa vad jag pysslar med kan ni gå in på resdagboken, jag heter Becccan där.
Eventuellt kommer jag skriva här också, får se hur mycket tid det kommer finnas.

Ha det bra allihop! :)
Bye Sweden!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha de fiint där borta becca :) jag ska försöka kika in emellanåt å se vad ni gör och hur ni har det.. menar.. man är ju lite små nyfiken sådär :D

2008-08-12 @ 11:08:44
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Lina

Ha det bäst gumman, puss

2008-08-12 @ 21:22:32
Postat av: daniel

Välkommen hem igen :D

2008-09-17 @ 22:09:50
URL: http://heeddzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0