Ont ont

Har så himla ont i ryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen :S Har haft ont ett tag nu, men ikväll var det riktigt illa. Jobbade kvällen, och jag fick käka massa ipren för att försöka få det att försvinna. Gjorde så ont så det kändes som jag skulle spy. Och på kvällarna har vi rätt mycket dubbelgångar som är tunga, och det hjälpte ju inte saken. Tur att jag bara har 2 dar kvar att jobba säger jag! Jobbar kväll imorrn också, då får jag försöka hålla mig undan från det tyngsta arbetet! Men ibland blir det liksom att man tar över, man gör allt på ren rutin.. tänker inte på att det kan skada en.

Cityfesten har börjat nu också, men jag har inte hunnit ner nåt. Kanske ska ner en snabbsväng imorrn efter jobbet och käka en langos :P Det bästa med cityfesten, haha. Sen blir det väl nån sväng ner i helgen också.

Men nu ska jag sova! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0