Deep

Filmen var rätt bra, men den var inte ett dugg läskig. Fasen vad trött jag är på filmer som ska vara "så läskiga, den läskigaste filmen på länge!!", för dom är ju aldrig det. Tror aldrig jag har sett en film som jag verkligen har tyckt varit otäck. Det närmaste man kan komma är väl Saw-filmerna. Nån som vet en film som är riktigt jäkla läskig så man nästan skiter på sig, var god lämna en kommentar.

Och jag är som vanligt inte trött så här kl 1 på natten. Det är ju nu jag är i mitt esse. Pigg och allert och kreativ till tusen ^^ Tänkte kolla lite på Sagan om Ringen snart, ovanligt va >_<

Ibland känns det så trökigt att man bara skriver i sin blogg "idag har jag gjort det, och shoppat det, och vädret är si & så, och nu ska jag sova.." Det känns så meningslöst på nåt sätt. Egentligen skulle jag kunna skriva helt andra saker. Vara lite deeper så att säga. För egentligen är jag en riktig tänkare, som kan skriva hur mycket som helst. Ni skulle se mina dagboksinlägg jag skriver, kan skriva flera A4 sidor efter varann. Så frågan är om man inte ska sluta vara så jäkla ytlig hela tiden, för hur jäkla kul kan det vara att läsa att jag inte gör ett skit om dagarna? Näe, jag ska försöka förändra lite.. smyga in lite mer tankar och funderingar.. för det är trots allt att skriva av mig ordentligt som jag verkligen gillar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0