Filmkväll


Julklappar: Smycken som mamma gjort, berlock till mitt Thomas Sabo halsband, Chokladpraliner, 2 olika presentkort, ansiktsbehandling, ett rouge från Make up store och en ny kamera :D



Just nu sitter jag och kollar på Pirates of the Caribbean som är på 4an, andra filmen. Älskar dom filmerna! :) Skulle kunna se dom hur många ggr som helst. Hade tänkt käka lite godis till, meen eftersom jag tappat smaken helt kändes det inte så roligt :( Blää. Hatar att vara sjuk! Nu ska jag lägga mig igen och tycka synd om mig själv :P Medans alla andra är ute och partar. Men jag känner mig inte ett dugg sugen så det gör mig inget. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: carro

kameran är riktigt fin! :) härligt rosa. :D

2008-12-26 @ 12:05:21
URL: http://jenilorac.blogg.se/
Postat av: Becccan

ja visst är den :D

2008-12-26 @ 13:14:19
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0