God Jul

God Jul allihopa! :) Lite väl sent kanke.. men bättre sent än aldrig. Har varit full rulle för mig hela dan. Gick upp runt 9, sen gjorde jag mig iordning så åkte vi till farmor. Sen var det hem och dona lite, käka julbord :) Och sen var jag tvungen att vila en stund.. är jätteförkyld :S Har rätt hög feber & snuvig och jävlig. Så det var rätt kämpigt på jobbet idag, plus att det var mycket att göra. Massa dubbelgångar och så. Vi blev lite sena in, kom in typ 21.10. Sen var det hem och dags för julklappsöppning :) Fick jättefina julklappar :) Kan visa imorrn. Men nu måste jag sova! Ska jobba imorrn också, 7-16, hur fan det nu ska gå med förkylningen :S Aja. GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0