Julklappsbyte


Vid sju-tiden åkte jag hem till My för julklappsbyte & umgås :) Jag kan säga såhär: När vi tog fram julklapparna började vi asgarva! Kolla bilden så fattar ni.. haha. Dom såg exakt lika ut! Fyfan vad roligt det var :P Känner vi varann bra eller?! Haha! Tack så mycket för julklappen gumman! :D Precis vad jag älskar!!

Jag har mått skit här ikväll.. börjar bli rejält förkyld alltså. Jag tror jag hade feber ett tag, men var snabb att ta en ipren. Vägrar må dåligt nu :P

Jag har nyss kollat på The Holiday, lätt en av mina favoritfilmer :) Så himla mysig!
Nu ska jag sova! GoNatt!

Kommentarer
Postat av: kusin

Vad var det i paketen;-) var det oxå lika? God Jul.

2008-12-24 @ 10:02:06
Postat av: Becccan

De var från Make up Store :P Men det var inte samma sak i iaf! Hehe

2008-12-25 @ 13:58:55
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: kUsiN

Tur det då;-)

2008-12-25 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0