Lördag

Igår blev det partaj hemma hos Mysan. Det var jag, My & imli först, sen kom några grabbar också. Hade rätt kul :) Sen drog vi ner på Slick, men det var väl sådär.. träffade inte så mycket folk man kände heller. Förutom hela pappas jobb, för dom hade firmafest på Heartbreak :P
Så jag satt och snackade med dom ett tag.

Sen efter krogen fick jag och My för oss att vi skulle våldgästa Daniel, så vi tog en taxi dit. Och där var det fest, så vi kom ju lägligt :P Jag däckade typ innan 4, men dom andra lirarna var uppe till typ 8.30 ^^ När jag vaknade idag hade jag My på ena sidan om mig & Daniel på andra, haha. Lagom trångt :P

Sliten som attan idag. Har köpt massa godis, så idag blir det bara chilla!

Kommentarer
Postat av: mysan

Haha vilken jäääkla kväll alltså :P Kul hade vi, synd bara att du inte va vaken längre!;P hehe

2008-12-07 @ 00:01:42
Postat av: Becccan

haha jaa.. däckade ju :P å ni tog fulaste bilden ever på mig!! haha

2008-12-07 @ 00:09:35
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Mysan

hahah! de va faktiskt Daniel som tog den xD

2008-12-07 @ 01:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0