Nästan en biljett

Det gick riktigt bra på jobbet idag, var klar redan vid 13, så då gick jag hem. Skulle jobba till 14 egentligen. Vi var massa vikarier inne idag, hade skitkul på lunchen :P Pratade massa festminnen bland annat, haha. Den äldre generationen garvade väl mest åt oss ^^

Sen åkte jag ner på stan med mamma. Shoppade lite nödvändigheter & fikade :)

Sen åkte jag ner en gång till med Daniel senare, skjutsade han till systemet osv. Sen hämtade vi upp Mysan och skulle bege oss till Ticket för att köpa våra biljetter till Kanada - men självklart kom vi 15 min sent! Min vanliga jävla tur alltså ^^ Dom hade precis hunnit stänga! Så nu får vi vänta till fredag.. men jaja, ingen panik :P Men man bara ha den där jäkla biljetten i sin hand nån gång!

Ikväll blir det lite filmkväll hade jag tänkt :) Bye!

Kommentarer
Postat av: Johanna

nemen åååh det låter ju jätte kul! jag vet inte om jag kan till helgen som kommer tyvärr :/ jag har en del annat inplanerat. vilken av dagarna hade ni tänkt? :) kramis

2008-12-31 @ 11:21:09
URL: http://jotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0