Omtumlande

Ja, detta blev en riktigt omtumlande kväll kan man säga! Fick veta en massa saker, som jag absolut inte hade trott. Jag satt med My på Skype i över 2 timmar efteråt och bara pratade :P

Jag trodde faktiskt inte att det låg till så här. Just nu känner jag mig helt överväldigad. Skulle bara vilja hoppa upp & ner och springa runt runt. Haha. Få utlopp för allt man känner inombords.

Det känns som en sten har lättat. Jag är i chock. På ett bra sätt! Mer än så säger jag inte om detta just nu.

GoNatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad jag saknar dig, jag vill sa garna bara sitta och prata med dig i flera timmar for nu har du gjort mig sa nyfiken sa jag haller pa och dor. Vad hander i ditt liv? Later intressant:) ses snart babe. puss

2008-12-10 @ 16:31:59
Postat av: Becccan

Lina: åå jag saknar dig med gumman!! Jättemycket! Längtar så tills du kommer hem :) Ring mig på en gång! Ja vi har massor att prata om! Love u

2008-12-10 @ 19:44:30
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0