Tisdag

Idag har jag varit trött som ett ass. Har för tillfället skitsvårt att sova om nätterna. Kan ju ha att göra med att jag har vänt totalt på dygnet ^^ Men det gick iaf bra på jobbet idag, fick det jättelugnt och kunde gå hem en timme tidigare.

Jag säger ofta att våra kunder på jobbet är så gulliga, och det är så roligt att gå till dom. Men vissa, är det inte lika kul att gå till. Alla är inte solstrålar. (Och konstigt nog tycker jag dom flesta av dessa tillhör samma grupp). Det finns en tant, som jag är så trött på. Det är en dubbelgång. Hon blev tex helt hysterisk imorse när jag skulle duscha henne och började grina. Hon ville att den som var med mig skulle göra det (en ordinarie personal som hon känner bättre) Så hon fick stanna kvar där och hjälpa till med duschen bara för det :S Så blev hon sen till sin nästa istället. Och det är alltid detta daltandet där, som jag blir så trött på. Alla fjäskar så hemskt för henne, låter vara som ett bortskämt litet barn. Blir så trött!
 Och det är ingen som gillar henne, så det är bara spel alltihop.

Eftersom jag inte nämner några namn, så bryr jag mig inte om att jag skriver om mina kunder i bloggen. För det är ändå ingen som har en susning om vem jag pratar om.
Måste få avreagera mig!

Aja, efter det åkte jag och pappa ut och körde i 1½ timme. Det gick riktigt bra idag :D Förutom att jag kör så jävla fort jämt då ^^ Sen blev det en liten powernap i vanlig ordning. Kanske ska byta ut dom där powernapsen mot powerwalks istället? Bra mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0