Torsdag

Idag har jag haft körlektion, eller utbildningskontroll. Körde med en annan lärare, och typ låtsades att det var en uppkörning. Det gick väl sådär.. men han sa att om det hade varit uppkörning så hade jag inte klarat det :( Mest för att jag inte har så bra kontroll i yttre backspeglarna. Och att det går lite fort ibland ^^ Nu jävlar ska jag öva på det här, och få till det innan den riktiga uppkörningen!

Ikväll blir det utgång med bruudarna :) Det är ju torsdag ;P


Skål!
(Detta är från i somras, kanske blev lite väl mycket den gången, eller vad säger du My? ;P För mig slutade den festen med hemgång kl 8 på morgonen barfota och utan handväska över kasernbron.. haha)

Kommentarer
Postat av: Mysaan

hahah! de va en klockren kväll ;D

2008-12-11 @ 16:17:30
Postat av: Becccan

hahaha, värsta nånsin! ;P Men kul såhär i efterhand ^^

2008-12-11 @ 17:14:31
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0