Lördag

Det blev ingen hemgjord kebab igår, det blev MAX istället :P Dom tog sån tid på sig att flytta så vi hade aldrig hunnit. Hämtade mat och åt i Linkan & Kattis nya lägenhet :)

Idag har det inte hänt så mycket. Förutom att vi har blivit bjudna på middag hemma i Bomhus :) Lite avsked för mig eftersom vi åker snart. Blev goood mat :) Sen har vi kollat lite på film och bara tagit det lugnt.

Jag har suttit med det där jäkla notpron halva dan idag ^^ Blir galen på det :P Jag kommer inte längre än level 9. Testa, man blir helt fast :P Svårt som fan på vissa ställen, men kul!

Nu ska jag sova tror jag, är skittrött. Daniel sover redan hör jag ;P Får smyga mig ner. GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0