3 veckor kvar

Det är bara 3 veckor kvar tills vi åker nu.. aah, kan knappt fatta det :P Vi har bestämt att vi inte ska boka inrikesflyg hemifrån iaf, vi gör det när vi kommer fram. För vi har kommit på att vi nog kommer behöva nån dag till i Bangkok, eftersom vi bara har 1½ dag där. När vi kommer fram är det ju natt, så då är det bara sova på en gång. Så vi behöver nog en dag till iaf. Så vi hinner se lite, och shoppa lite ;P

Idag vet jag inte vad som händer.. sov länge idag, till 11, sen tog jag en powerwalk. Nu har jag nyss duschat och donat lite. Det blir nog lugnt ikväll iaf, jag & Daniel ska äta här hemma, sen ska vi åka hem till honom igen. Blir väl filmkväll eller nåt :)

Blir så less, man behöver inte lova en massa saker om man ändå inte tänker hålla det. Så här är det ju jämt, är inte ett dugg förvånad. Aja, kan inte säga att jag bryr mig egentligen. Orkar inte lägga ner mer energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0