Frissan

Imorse var jag till frissan :) Klippte topparna och gjorde ljusa slingor inför Thailand :) Det blev bra, måste ju ha det lite ljusare nu.. annars blir det väl nån mysko färg där nere :P Jag köpte nån inpackning från Bed Head också, som skulle skydda mot solen.

Och nu håller jag faktiskt på å packar! Tar säkert med för mycket iallafall.. får packa klart allt, och se hur tungt det blir, så får jag väl ta ur lite om det skulle vara för tungt. Ska försöka inte packa ner för mycket kläder, men det är svårt :P

Måste ta nåt å käka nu, sen ska jag åka iväg och jobba 16-21. Ska sitta vak hos den där roliga tanten ^^ Så det ska nog gå bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0