Gymkort och hotell

Idag gick jag faktiskt upp tidigt, 20 över 9 :P Fast jag skulle ha gått upp tidigare egentligen, hade klockan på typ halv 9. För 10 skulle jag vara hemma hos My. Men jag hann iaf :P Fick skynda mig lite. Sen när jag kom dit så åkte vi till Korpen och köpte månadskort :) Så tränade vi en stund på crosstrainern. Skönt att komma igång lite igen :) På måndag ska vi på Pilates.
Sen åkte jag hem och skyndade mig som bara den, för kl 12 skulle Daniel komma hem och hämta mig så skulle vi äta lunch på stan. 11.20 kom jag hem. Duschade, tvättade håret, fönade det, klädde på mig, sminkade mig.. på 40 min, det måste vara rekord för mig :P Sen åkte vi till 9an och käkade :)
Efter det gick jag tillbaka hem till My, så bokade vi hotell i Bangkok 2 nätter när vi kommer fram :) Vi ska bo på Sawasdee Banglumpoo Inn. 135:- var för 2 nätter + frukost :P Så jäkla billigt. Och det ser helt okej ut.
Nu kommer snart Daniel hem, och då ska vi börja packa ihop alla hans saker inför flytten.. phuu.


Hotellet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0