Köpa nytt inför resan

Har nyss legat och sovit en stund.. var så jäkla trött :P
Jag var som sagt ner på stan och träffade Lina en sväng, vi gick och fikade på Java. Känns konstigt att ha sagt hej då till en kompis som ska flytta till ett annat land, känns liksom som att man ska ses nästa vecka igen. Men nu dröjer det ett tag..
Efter det åkte jag & Daniel ut till IKEA, kollade upp lite grejer han ska köpa till lägenheten på lördag :)

Det är en del jag skulle behöva köpa nu innan resan, allt börjar ta slut. Måste ha nytt ansiktsvatten, dagkräm, bodylotion, facemist. Det här hade jag tänkt köpa och ta med mig:

image498
Dermalogica, Multi-active toner: Superbra ansiktsvatten som är väldigt åkterfuktande.
Biotherm, Multi recharge: Dagkräm som jag gillar jättemycket, med SFP 15.
Kiehls, Creme de corps: Bästa bodylotionen! Måste ha en ny till Thailand.
Håkansson, Vitaminspray Rose: Kan inte leva utan den när det är sommar och varmt ute! :)

Kommentarer
Postat av: Mysaaan

Ta inte me för mkt till Thailand, då blir de tungt o bära ;)

2008-01-03 @ 20:36:34
Postat av: Becccan

Mysan: Nejdå ;P

2008-01-04 @ 00:46:18
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0