Lucka

Idag skulle jag ha jobbat kväll egentligen, 15-21.30. Men så ringde PFV imorse och frågade om jag kunde jobba 8-14 istället, och det gjorde jag gärna :P Hatar att jobba kväll, så det var bara bra att dom ringde! Skönt att sluta två också :)
Har en liten lucka i schemat nu, har inte nästa kund fören 10.20, så då stack jag hem en snabbis. Bra att man bor så nära jobbet nu :P
Ikväll blir det Pilates med My :) Kanske åker ner en sväng på stan efter jobbet också.. skulle behöva kolla på en del grejer.
Skulle vilja gå på bio också, jag vill se National Treasure - Hemligheternas bok. Tror den är bra :)
Nu ska jag dona lite innan jag ska ut igen. Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0