Slapp kväll

Vaket idag gick riktigt bra.. jag tittade på tv nästan heela tiden :P Först när jag kom vid fyra var hennes son där, hon ska flytta på onsdag så hennes barn ska hjälpa henne packa och greja. Sen när han hade gått så gick det typ en halvtimme så kom hennes dotter :P Och sen kom sonen tillbaka igen, och dom stannade ända till halv åtta och packade och så. Och jag satt på övervåningen hela tiden och kollade på tv :P Sen när dom åkte så la hon sig och sov. Så det var ingen jobbig kväll precis :P Ska sitta hos henne imorrn också, 7-14, och då skulle barnen komma över igen.. så det kanske blir en ganska slapp dag igen då :P
Nu ska jag kolla på tv, sen sova. GoNatt!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Va skönt att de va så slappt för dej! Älskar när vakena är sådär. :P

2008-01-28 @ 22:36:37
Postat av: Becccan

My: Ja då har man inget emot att sitta vak precis ;P

2008-01-29 @ 14:26:11
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0