Snö :S

Idag har jag jobbat, 7-14.30. Är helt slut nu, blir så trött jämt när jag jobbar :P Fasen vilket snöväder det var imorse :S Såg ingenting när jag cyklade :P Så typiskt att snön ska komma nu, när julen är slut å allt!
Ringde till Laila på PFV idag och sa att jag vill jobba i sommar. Lika bra att säga det redan nu tänkte jag, eftersom vi är i Thailand när dom håller på med sommarjobben. Så hon sa att jag är garanterad jobb hela sommaren :) Så känns ju bra att man vet att man har jobb i sommar!

Är ledig tills på måndag nu, Daniel ska flytta till sin nya lägenhet i helgen :) Så jag ska hjälpa honom. Det kommer förmodligen ta hela helgen.

Nu ska jag åka ner på stan och träffa Lina, sista gången innan hon flyttar till England :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0