Vak

Vaket idag gick jättebra, tanten var hur rolig som helst :P Först när jag kom ville hon vara ifred lite, så jag satte mig uppe och kollade på tv mellan typ 7-9.30 :P Sen gick vi ut och gick.. satt i köket och pratade, åt mat, lyssnade på musik och så. Hon dansade lite, haha ^^ Sen var klockan två. Så dagen gick fort.

Nu ska jag snart käka, sen åka och träna Pilates med My :) Det var längesen, ska bli skitkul. Sen ska jag hem till Daniel och sova där :)
Vi fick våra visum idag :) Så nu är vi redo att åka :P Allt är fixat nu, och idag är det precis 1 månad kvar! Aah!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Bara en spruta kvar sen är allt klart ;P

2008-01-07 @ 17:39:09
Postat av: Becccan

Yes :D

2008-01-07 @ 17:55:09
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0