Dyngsur

Självklart började det spöregna när jag cyklade till jobbet! Det började efter typ 1 minut, och jag hade bara en tröja på mig! Blev heelt dyngsur! När jag kom fram kunde man vrida ur kläderna, det droppade från hela mig. Fick ta papper och torka av mig helt, haha. Sån gånger är det bra att man har arbetskläder att byta om till!

Jag kan inte fatta hur mycket kan jag äta egentligen. Jag blir ju fasen aldrig mätt! Nu när jag kom hem från jobbet har jag käkat 2 ostmackor, 1 delicatoboll, 1 chokladkaka & en vaniljbulle.. och jag är hungrig! Men nu kan jag ju fan inte äta nå mer ^^ Får vara nån måtta.
Men varför blir jag aldrig mätt?!

Nu ska jag kolla på Hells Kitchen, bye ♥


Kommentarer
Postat av: kusin Maria

Samma sak här..Måste ha förbränning som en häst,,mycket går det i;-). Staffan sitter bara och gapar ibland när jag trycker i mig..;-)hehe Kram

2008-07-18 @ 10:31:14
Postat av: Becccan

det ligger väl i släkten ;P mamma är lika hon å!

2008-07-18 @ 16:24:59
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm, syyynd om oss..alltid i behov av föda;-)

2008-07-18 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0