Ledig

Idag är jag leedig. Tog en powerwalk med mammsen imorse när jag vaknade, sen har vi varit på stan & i Valbo. Har shoppat en del. Nagellack, en duk, bokyllan från IKEA & lite annat smått och gott därifrån :) Alltid lika kul att shoppa på IKEA. Tänkte ta och städa upp lite här snart, det ser förjäkligt ut. Att det jämt blir stökigt så fort! Senare ska jag träffa Amalia en sväng :)

Pratade med Megan igår, första gången sen vi köpte biljetterna, hon var så glad att vi äntligen hade köpt dom :) Tjejerna skulle komma och hämta oss på flygplatsen iaf, tack för det, för annars hade det blivit 6 timmars bussfärd hem till dom :P 6 veckor kvar nu!


Shoppat från IKEA: kudde, servetter (haha ja men jag kunde inte låta bli), 2 korgar & en bokhylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0