Ledig

Idag är det min lediga daag, och jag tänker inte göra ett skvatt idag :P Bara lata mig och ha det bra. Jag sov ut rejält imorse, sen låg jag framför en film & käkade frukost.

Nu sitter jag och målar naglarna och lyssnar på musik. Tänkte sätta mig ute och läsa snart :)

Tänk att jag tror jag blir tokig på PFV ibland. Nu har dom ringt mig TRE gånger och frågat om jag kan jobba idag! I förrgår, igår & idag. Och jag har sagt nej alla gånger! Vem vill jobba när man har EN ledig dag?? När man har jobbat 6 dar förra veckan, och ska jobba 4 till nu. Då kanske man iaf vill ha en dag ledigt?! Dom kan väl ringa nån annan istället för att tjata på samma hela tiden. Och när man har sagt nej tycker man att dom borde acceptera det!

Hejsvejs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-07-14 @ 21:51:35
Postat av: Mysan

Visst är dom dryga!! Sådär håller de alltid på me mej också. Ringer och väcker en kl. 7 på en lördagmorron :O

2008-07-14 @ 21:52:24
Postat av: Becccan

jaa, man blir tokig! :S

2008-07-14 @ 22:41:28
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0