Beslutsångest!

Ikväll jobbade jag & Mysan ihop :) Flöt på hur bra som helst. Värsta teamet vi! Haha och en tant vi har är så jääkla söt! Man kan inte annat än att gilla henne, och hon får en alltid att skratta! Som My sa "man vill bara ta med henne hem!" Hehe.

Jag har lite beslutsångest här för imorrn! Jag & My ska ju köpa våra biljetter till Kanada imorrn, och funderar på att kanske köpa en ombokningsbar biljett. För det kan ju hända att man vill stanna längre / åka hem tidigare. Skulle kännas bättre att ha en sån.. meen, det blir ca 4000:- dyrare att köpa en sån :S Och det känns ju inte så jäkla lockande.. för biljetten är jävligt dyr så det räcker redan ^^ Men kanske det är värt det?! Hjälp mig! :P

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jaa hon är så go hon! Som ett litet barn, gofisan :D

2008-06-26 @ 23:19:23
Postat av: Becccan

Haha ja en riktig gobit!

2008-06-26 @ 23:21:51
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0