Pigg

Sitter här pigg som bara den ^^ Bara för jag vilade idag mitt på dan säkert :P Sitter å pratar me My på msn, pratar om mat! Haha, hungriga tror jag :P Sitter å talar om för varann allt vi tycker är gott och är sugna på. Typiskt mig och My det, vi sitter alltid och pratar om massa konstiga saker ;P

Och vissa verkar tycka det är jättekul och kan aldrig släppa att jag sjukanmälde mig en gång från jobbet - för att det snöade ute :P Haha, okej, jag erkänner att det låter jävligt dumt. Meen, det var Världens snökaos, och jag bara såg framför mig hur jag skulle behöva pulsa fram där på Brynäs i 8 timmar, blöt och kall. Och det var sista dan jag skulle jobba innan vi skulle åka till Thailand, var så jävla opepp på att jobba, så jaa, jag sjukanmälde mig ;P Men, efter det har jag faktiskt aldrig gjor det pga av vädret! :P Haha, I'm good now.


Haha, ja ibland blir man ju bara så jäkla förvånad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0