Sömnproblem

Hallå hallå.. idag är jag riktigt seg! Jag sov typ 1½ timme inatt! :S Skitkul när man ska upp kl 7 och jobba! Har varit som en zombie hela dagen. Och till råga på allt skulle det bli en jäkla krånglig dag med massa problems på vägen. En sak var dock rolig :P Annars har det varit kaos. Jaja, blir bara ta det lugnt resten av kvällen, är så trött så ögonen går i kors :P
Fick mitt sommarschema idag också, det var väl okej. Lite vääl mycket kvällar dock tyckte jag :S Aja. Jobbade rätt korta dagar också, mest till 14 eller 14.30. På måndag börjar det.

Imorrn ska jag tatuera mig!! :)


Från i helgen, haha, korvgänget ^^

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha alla utom jag. Jag va inge hungrig :P

2008-06-09 @ 19:09:29
Postat av: Becccan

Och jag tycker egentligen inte om korv med bröd! Haha, men då var det gott :P

2008-06-09 @ 20:28:47
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: jenna

vad ska du tatuera för något? :)

2008-06-09 @ 20:28:52
Postat av: Becccan

jenna: Ska tatuera in en text på handleden :) Jag lägger upp en bild imorrn när den är klar!

2008-06-09 @ 20:46:42
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0