Tisdag

Idag jobbade jag med My :) Vi fick nästan alla dubbelgångar tillsammans. Vi jobbar jättebra ihop, det går verkligen undan :P Vi fick en liten lucka strax efter ett, så då satt vi ute på en bänk och pratade i solen :)

Sen har jag varit och hämtat ut ett paket med böcker, åkte hem till Cissi och hämtade lite saker jag lämnade där i lördags, och sen åkte jag hem och tog en powernap :P Sen kom pappa på att han tyckte vi skulle gå ut och käka idag :) Så vi åkte ner på Bishops Arms och åt, jättegott!

Nu börjar Gossip Girl igen! :P Favoritprogrammet. Bye!


Böckerna som kom idag

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hoppas kvällen flyter på bra imorrn nudå, när vi jobbar ihop :D

Va trevligt att äta ute, gott! ^^, Hoppas böckerna är bra då. Jag ska nog också beställa 2 av dom, som vi snackade om idag ;P

2008-06-17 @ 21:17:49
Postat av: Becccan

Jaa det tror jag nog den kommer göra :D

Dom verkar bra, så beställ dom du :)

Ses imorrn!

2008-06-17 @ 22:15:44
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Mysan

Jag har beställt nu, hoppas dom hinner komma innan helgen så man har nåt att roa sej me ;P



ses imorrn!

2008-06-17 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0