Crazy times


Mysan hade lagt upp denna bild på sin blogg (med världens gulligaste text btw, aww love u!!). Och det gav mig onekligen massa galna minnen. Haha. Detta är en söndag eftermiddag, på Vancouver island, runt 17-18 tiden typ. Och vi är klappraka! Varenda jäkel skulle ju jobba dagen efter och var hur tråkiga som helst, men det var våran sista dag på ön, och vi ville ha skoj, så vi tvingade Nathan att köra oss till tha liquor store och köpa vin & coolers. Sen efter att vi sörplat i oss allt på altanen och dansat runt och flummat och spelat in film på kameran, så blev vi hungriga. Och tvingade än en gång Nathan att skjutsa oss, till Subway denna gång. Där inne skulle vi försöka beställa, det gick ju sådär kan jag säga, haha. Vi garvade så vi kunde knappt stå rakt, och hon i kassan kunde inte heller hålla sig och började garva hon med. Förresten så frågar dom ju alltid på Subway hur stor macka man vill ha "do u want 6 inches or a foot long?" Och smartass som jag är svarar jag "6 foot please!" Hon i kassan "ehm, u sure?". 6 foot skulle bli en jävla macka det, med tanke på att a foot är typ 30 cm! Ja, det kan ju inte bli rätt alla gånger..!

Det är det som är så jävla härligt med att resa! Med att tvingas prata ett annat språk. Man måste anstränga sig som fan, och det blir ofta heelt galet! Och det kan man garva länge åt. Fyfan vad kul vi har haft Mysan! Och mer blir det :D Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0