Fredag!

Idag när jag vaknade tog jag mig ut på en powewalk, riktigt härligt. Men det börjar bli halt ute.

När jag kom hem åkte jag ut och körde en sväng med pappa på hans lunch. Måste ta alla tillfällen i akt :P Det går riktigt bra med körningen iaf, fast pappa tycker att jag börjar köra lite väl fort nu ^^ Äh :P

Nu har jag precis städat, såg förjäkligt ut här. Fick nåt ryck och ville städa, och då är det lika bra att göra det, för man vet aldrig när jag får lust att städa igen ^^ Nu är det lite bättre iaf. Man kan tom här inne :P

Ikväll
ska jag hem till Mysan, det vankas partaaaj! :P Båda är skittaggade, haha vet inte varför. Men kul ska det bli. Det var ett tag sen vi partajade hemma hos henne nu. Får se om E dyker upp också.

Nu.. ska jag kolla på film tror jag. Blev ju fan trött av att städa! Hah

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

vad säger du om skämtet i mitt inläg? haha

2008-11-07 @ 14:30:29
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0