Fy fasen


Blää. Har aldrig varit så här bakis i hela mitt liv!! Mörda mig någon. Klockan är liksom 18.00, och jag är fortf. bakis. Tvättade nyss bort gårdagens smink & vaknade efter en 4 timmar lång "powernap". Uhhh.

Men gårdagen var jäkligt rolig! Vi blev 7 st hemma hos Mysan. En salig blandning av folk. Typ ingen som hade träffat varann förr, haha. Det blev lite crazy, men kul var det! Smartass som jag är så glömde jag både väska + mobil hemma hos My innan vi gick ner på krogen, så när jag vaknade imorse hade jag panik för jag trodde jag hade tappat allt på krogen :P

Näe, nu ska jag käka sen bara dega heeela kvällen! Upp och jobba kl 7 imorrn :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0