Saknar


Saknar detta lilla gäng


Idag när jag gick in på Facebook så hade Björn skrivit till mig: "hey budge!!!!! koh tao was not the same with out you girls!!" Usch vad jag längtar tillbaka till Thailand just nu! Kan inte fatta att han varit där igen, fusk! Jag önskar att vi alla var tillbaka där igen. Vårat lilla gäng. Har aldrig haft så kul i hela mitt liv som då! Allt som vi gjorde, vi hade så jävla kul heela tiden. Björn hade tillomed haft samma bungalow som vi hade sist!! Nr 8! Och han hade träffat massa av dom som vi träffade sist vi var där. Helt sjukt vad jag vill åka tillbaka! Skulle göra vad som helst för att vara på Koh Tao just nu..


Kommentarer
Postat av: Mysan

Då är vi 2 :(

2008-11-12 @ 14:07:03
Postat av: Becccan

mm, snyft :(

2008-11-12 @ 17:16:56
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0