Söndag


Från i fredags. Vi dricker min vodka-tub :P

Jag var en riktig mes-lanare inatt! Somnade redan strax efter 3 :S Dåligt. Kul hade vi iaf, spelade & käkade massa onyttigt. Killarna käkade typ hur mycket pizza som helst också ^^ Tror dom var uppe till 9 imorse eller nåt sånt :P

Idag har jag varit ner på stan med Mysan, först fixat kort till henne till visumansökan, sem fikade vi på Java :) Mysigt.


Jag är så himla shoppingsugen just nu. På å shoppa smink. Vill bara gå lös inne på Make up Store och handla :P Ibland får jag världens ryck och vill bara köpa hur mycket smink som helst, så jäkla kul ju. Ska åka till Sthlm snart igen, då ska jag shoppa på mig massa saker från MAC, det finns ju inte här.

Ikväll blir det lite filmkväll med mor min. Första söndagen på länge jag inte jobbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Var vodkan god? Den ser god ut iaf;-)

2008-11-16 @ 19:15:34
Postat av: Becccan

Ja den var jättegod :)

2008-11-16 @ 20:21:45
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: daniel

haha, mes-lanarn, så sant så sant ;)

2008-11-18 @ 19:46:14
Postat av: daniel

haha mes-lanarn, så sant så sant ^^

2008-11-18 @ 19:48:45
Postat av: Becccan

Ja men nästa gång, då jävlar! :P

2008-11-18 @ 22:41:36
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0