Sova?

Hej alla glada. Och sura för den delen. Jag är sjukt uttråkad, så här kl 00.45 en måndag! Tur att jag fick spendera lite tid med Mysan idag och prata av mig :P För det är nåt vi är bra på, att prata. Konstant, nonstop. Hur lyckas vi egentligen? Haha.

Nu tänkte jag skriva att jag ska gå och lägga mig.. som jag ofta skriver, men som jag nästan aldrig gör. Jag är nästan alltid uppe minst 1-2 timmar till efter att jag skriver här att jag ska sova. Vetefasen varför det blir så, men det är ju så svårt att komma i säng! Speciellt när man är världens nattuggla och liksom börjar piggna till vid tio-elva tiden på kvällen. Önskar att jag vore kvällstrött & morgonpigg! Men man kan inte få allt..

Ja men vi säger väl god natt då, så vet ni att jag sitter här och ugglar några timmar till. GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0