Torsdag


Eftersom det var 48 ögonskuggor i paletten så tänkte jag att jag behöver nog en till! Haha..


Idag var jag en sväng till stan.. oväntat va ^^ Blev bara en liiten grej. Men nu får det vara nog :P
Laila ringde idag också.. fick lite juljobb. Fick en del dagar i december, å julafton (:S) och annandagen bland annat. Har aldrig jobbat julafton förr, men nu fan har det varit så dåligt med jobb så nu lär man passa på å ta dom tider som finns!

Nyss ringde Sofie :) Pratade i typ en halvtimme :P Vi bestämde att vi ska åka till Linköping om några veckor, till Annelie, och gå på nån stor fest som är där då, kommer nog bli kul! :) Btw, du ska också med Mysan ;P Annelie har lagt undan 3 biljetter till oss :)

Ikväll ska jag med Ida på en visning som Make up Store har :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Åh vilken tur du har! Jag fick också juljobb, men ingen röd dag alls :( Förra året fick man hur mkt som helst ju men nu knappt nå, aja :P Aldrig är man nöjd! haha jasså, ska vi på fest? Låter kul ;D

2008-11-20 @ 16:05:22
Postat av: Becccan

aa ja vet, taskigt med jobb nu :S yes, det ska vi! :P haha

2008-11-20 @ 17:02:40
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja då ska vi ha kul! :)

2008-11-21 @ 15:02:06
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0