Ute och kört

Idag var jag upp riktigt tidigt.. redan kl 8.30! :P Pappa kom in och väckte mig "har du lust att övningsköra till Skärplinge?" Han skulle dit och göra nåt jobb. "Jaa visst.." en yrvaken Rebecca masar sig upp och klär på sig ^^
Det var riktigt kul att köra dit, att få köra långt. Det blev ca 2h körninig. Bra träning! Vi tog en liten sväng förbi några som vi känner i Skärplinge också och hälsade på :) En snabbis bara. Var aslängesen vi såg dom. Sen när pappa var klar med jobbet körde jag hem igen.

Nu vill mamma att jag ska sminka henne, så jag lär väl göra det då :P Sen vet jag inte vad jag ska hitta på.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha makeup artisten! ;D

2008-11-19 @ 14:08:14
Postat av: Becccan

Ja jag menar det :P haha

2008-11-19 @ 14:43:29
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0