Laptop

Fy vilket skitväder det är idag :S Idag har man ingen lust att gå ut alls.. krypa ner och kolla på en film skulle jag vilja göra!
Var till banken imorse och flyttade över alla mina fondpengar till mitt e-sparkonto, så nu kommer jag åt dom lättare, och kan ta av dom.


Har hittat en laptop som jag vill ha! Vill ha LG:s nya, en mini-liten. Dom pyttesmå bärbara har ju blivit skitpopulära, och det är ju riktigt smidigt! Kan ta med sig den överallt, får nästan plats i handväskan liksom :P Så en sån blir det snart! I rosa såklart :P

Kommentarer
Postat av: Mysan

En sån vill jag också ha! Får önska mej i julklapp ;P

2008-10-09 @ 13:16:19
Postat av: Becccan

Jaa snygg va :D

2008-10-09 @ 14:43:15
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0