Shopping


Idag har jag varit ner på stan och shoppat lite.. löning :P Det blev 2 tröjor från Gina, ansiktsrengöring: Neutrogena visibly clear 2-in-2 wash mask, kostar 65:- och är bland den bästa jag testat!, Ögoncreme från Nivea: Aqua sensation, den är också skitbra och skitbillig, sen 4 böcker: Singel på nytt, Läppstiftsdjungel, I dina kläder & Shantaram. Dom 3 första chicklit, kände för lite sånt nu. Den sista är en koloss på 950 sidor, haha wish me luck.

Ikväll ska jag övningsköra & gå på pilates :) Sen Prison Break ju!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Goood luck! men du som läser så mkt läser väl ut den där på några dar :P

2008-10-27 @ 16:27:34
Postat av: Becccan

Haha ja kanske det :P

2008-10-27 @ 18:20:52
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du kan rekomendera den där neutrogena? :) är det ansiktstvätt bara eller är det nå acne grejj också? :) jag tänkte att jag skulle köpa en ny ansiktstvätt (använder oftast bara tvål och vatten vilket ger en TORR hud :P).. är ju bara plus desto mer den renar :D



förstår inte hur du hinner läsa så mkt.. jag är impad :P

kramis!

2008-10-27 @ 20:41:09
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Becccan

Johanna: Den är verkligen jättebra! Och den torkar inte ut huden. Min hy har blivit mycket renare & finare sen jag började med den. Plus att du kan använda den som ansiktsmask nån gång i veckan också!



Hehe, jag läser en hel del ja.. har jag alltid gjort :) Man får ta sig tid helt enkelt :P

2008-10-27 @ 21:17:51
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0