Tillbaka till jobbet


Tillbaks till verkligheten.. det kan inte vara fest varje dag :P
Jag & Katie, en vanlig tisdag i Wainwright


Idag när jag var på stan ringde Laila från PFV, frågade om jag ville jobba imorrn, och jag sa ja. Det var en kort tur, 7-12, känns skönt att starta med ett kort pass :P Men det känns bra att börja jobba igen faktiskt, komma in i rutinerna igen. Synd att det är i röd grupp bara, hade varit kul att få vara i gula, "min grupp". Men det kommer väl snart det å. Måste komma igång nu och börja jobba på allvar igen, spara ihop pengar!

Imorrn ska jag ringa och boka in körlektioner också, äntligen ska jag ta körkort, haha! Passa er där ute på vägarna ^^

Kommentarer
Postat av: Mysan

Den där bilden är så fin. Ser att du dricker ditt älskade vodka slajm (stava.se) också..blää :P haha.

2008-09-25 @ 09:36:43
Postat av: Becccan

Tack! :) Hehe ja dom är ju asgoda :P

2008-09-26 @ 08:18:21
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0