Tisdag

Jetlagen börjar gå över nu tror jag.. stannar uppe allt längre på kvällarna och vaknar senare på mornarna. Vaknade 9.45 imorse och tyckte att jag hade sovit bort halva dan :P Det är så skönt att vakna utvilad kl 7 på morgonen! Och man hinner göra så mycket mer utav dagen.

Jag ringde Laila imorse och frågade om hon hade nå jobb åt mig, och det hade hon, så jag fick ons och tors. Sen drog jag ner till Korpen och fyllde på mitt träningskort. Fyllde på det till sista december, så nu blir det träna av! Sen åkte jag hem till Mysan, vi satt och snackade lite och drog ner på stan. Gick in och pratade med Ticket, kollade upp lite flygpriser och annat praktiskt inför att vara borta 1 år.

Har postat ett brev till polisen idag också, om att få utdrag ur belastningsregistret. Måste skicka med det i visumansökan till Kanada. En jäkla massa man måste skicka med!

Nu blir det middag snart, sen ut och övningsköra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0