Fika, fika, fika

Igår blev det som sagt fika med massa brudar! :) Först träffade jag upp My, Sofie & Annelie på Waynes. Vi pratade och skrattade bra länge :P Uppdaterade varann om vad som hänt sen sist! Fan vad länge vi känt varann nu tjejer!! Det spelar ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna, när vi väl ses så känns det som att det var igår :) ♥


Sen var det hem till Ida kl 19.00 och träffa gamla klasskompisarna! :) Var kul att se alla igen, var riktigt längesen man såg vissa! Fick se Carros bebis också :D Så himla söt! Och så himla liten! Gobit. Vi blev kvar till efter tio, sen tog jag bussen hem.

Busschauffören: Skolungdom?
Jag: Nej.. jag är 22.
Busschauffören: Jaha, men du hade kunnat rest som skolungdom.. för du ser ut som en.
Jag: Ehh.. okej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0