Hemma, efter 10 månader

Ja nu är vi tillbaka hemma i Sverige igen! Känns jättekonstigt, men skönt :) Julafton igår var jättemysig med massa god mat. Lyckades hålla ögonen öppna till 23.00. Har haft en riktigt jävlig jetlag sen vi kom hem!

Resan hem var dock inte så kul. Det var så jäkla mycket turbulens mellan Vancouver och London så både jag och My var skiträdda. Men lyckades sova lite iaf. Sen i London var planet till Sverige försenat över 3 timmar. Och vi som var så jäkla trötta! Kunde knappt hålla ögonen öppna. Nästan alla plan efter vårat blev inställda till dagen efter, så vi hade tur ändå! Sen sov jag hela vägen hem till Sverige, somnade innan vi ens lyft :P

På Arlanda blev vi mötta av våra föräldrar som vi inte sett på över 10 månader! :) Det blev tårar & kramar! Och fan vad vi frös när vi kom hem. Det var 10 grader varmt och regn när vi lämnade Vancouver. Sen snö och -15 när vi kom hem. Men det var mysigt att få snö över jul :)

Vi har haft 10 helt underbara månader i Vancouver, och en upplevelse vi aldrig kommer glömma! Vancouver kommer alltid vara mitt andra hem, och jag kommer absolut åka tillbaka och hälsa på alla kompisar vi har där borta, vänner för livet ♥


Kärt återseende på Arlanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0