Tisdag


Vancouver.. gotta love it :)


Nu är det precis 1 vecka kvar tills vi åker!! Om exakt en vecka sitter vi på planet till London nu.. gaah, kan inte fatta det :P Fasiken vad vi har flugit mycket under 1 år nu, jag och Mysan. Sen får det vara nog på ett tag :P

Jag ska fortsätta packa och dona lite nu.. sen bege mig iväg och jobba min sista tur på Brynäs hemtjänst! Det känns skönt lär jag säga, men konstigt också. Att man aldrig kommer komma tillbaka dit. Men men, man behöver gå vidare i livet!

..hur många par skor ska man packa ner?!..

Kommentarer
Postat av: Mysan

Bra fråga de där om hur många skor man ska packa ner du! :S Vi kan ju alltid köpa där. Jag vill gå ut och shoppa pumps ;P yaay. Sedan lär man väl köpa vårskor o så med :)

2009-02-03 @ 13:03:00
Postat av: Becccan

Jaa för dom tar ju sån jävla plats i väskan! Ja precis, vår & sommarskor behöver man ju egentligen inte packa ner.. fast 1 par vårskor måste jag ha med :P Favoriterna ^^

2009-02-03 @ 13:08:54
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Mysan såklart.,.

Haha jaa favoriterna lär åka med ;P

2009-02-03 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0