Bakisdagen

Denna dag har varit en riktig segdag.. som för typ hela Sveriges befolkning skulle jag tro. Den har bestått av filmtittande och spelande. Hyrde en film, Dagboken, som var riktigt bra!!

Jaha.. nån som har avgett några finurliga nyårslöften då? Jag har inte ett enda, vilket känns skönt, för jag har aldrig nånsin hållt ett. Börja träna är väl det man alltid lovar, men det blir ju aldrig så på allvar, så vi skippar det i år :P Det får bli som det blir! Tänkte försöka ge mig ut på en promenad imorrn iaf.. det är ju så himla härligt!

Hade fått ett (fylle)inlägg, haha, från Megan på FB inatt, hon önskade gott nytt år och sa att hon saknar oss jättemycket.. saknar dom allihopa där borta också! Jättemycket. Vi fick så mycket vänner i Wainwright! Kommer definitivt att flyga ut till ww och träffa dom sen :) Vi kommer ju bo närmare då än vad vi gör nu iaf.. och inrikesflygen är inte så dyra. Synd att det är så långt mellan Vancouver & ww, skulle ta typ 15-20 timmar att köra dit. Stort jävla land.

Nu ska jag se lite på tv :) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0