Blåsjävlar

Det är ju inte skitskönt att ha en afteblåsa i halsen.. så att det gör megaont varje gång man sväljer.. och man nästan vill grina när man äter.. sen hjälper det ju inte att jag har 7 st i vänster kind och en på tungan också. Fan, dessa blåsor tar livet av mig! Har haft dom i vet inte hur många år nu, dom kommer lite då och då.
Om du inte vet vad afteblåsor är för nåt, kolla här.

Nån skrev på hemsidan:
"Ibland gör blåsorna att man knappt kan äta eller prata på en dryg vecka. Oftast håller man munnen stängd så pass hårt i några dagar (pga. av smärtan då man rör munnen) så man får värk i käken och även spänningshuvudvärk."


Precis så är det.. och det är inte kul kan jag säga. En gång hade jag över 20 blåsor i käften, fick käka gröt 3 ggr om dan i typ en vecka, kunde inte äta nåt som behövde tuggas.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Men gud va hemskt ! :S Man vet bara va en liten "vanlig" blåsa gör ont och känns på tungan! :S Finns de inget botemedel, nån salva man kan ha på eller nåt i den stilen?

2009-01-20 @ 02:26:50
Postat av: Becccan

mm jag lider verkligen av det :S

nej det finns inget botemedel.. finns typ grejer man kan gurgla med.. men det svider så hemskt att man nästan dör.. å sen finns de salvor som typ bedövar smärtan i 15-20 min.. :S

2009-01-20 @ 02:35:19
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0