Bra film!

Filmen var verkligen jättebra! :) Jag gillar såna där filmer. Den var fin & sorglig. Älskar att gå på bio! Synd att det är så satans dyrt bara. Undra om det är billigare i Kanada?

Förresten, vad jobbigt det är när man hamnar bredvid nån på bion som har en äcklig parfym på sig.. det är liksom det enda man kan koncentrera sig på då, och man får ont i skallen av doften. Tur att dom som satt bredvid mig flyttade ner några rader efter ett tag ^^

Nu sitter jag och käkar.. ovanligt va? Det sa alltid Megan förresten kom jag på, haha, "are you eating again becca? what a surprise!!" Jag antar att jag äter en hel del.. just nu: ostmacka, nypelsinsoppa (nyponsoppa&apelsinjuice) och en mazarin. Herregud vad gott det är med mazariner.. klart underskattat fikabröd. Jag kan tacka tanterna på jobbet för att jag återupptäckt mazarinen ;P För dom har det hemma nästan varenda en.

Imorrn blir det en tripp till stan på dan, med mammsen. Vi gör allt ihop.. Hon är min bästa kompis :) GoNatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0