En till blogg

Idag har man inte gjort många knop. Har bara degat hela dan typ. Har pulat lite med en bloggdesign också. Jag har gjort en ny blogg, som jag kommer skriva i medans jag är i Kanada. Men jag har börjat skriva där redan nu, tänkte skriva lite hur det går med allt inför resan och så. Om ni vill kan ni titta in redan nu: http://becccan.blogg.se/canada Det kommer vara en blogg för alla vänner & släktingar så ni kan läsa vad vi håller på med där borta :)

Undra hur bra det kommer gå att sova ikväll då.. haha.. eftersom jag vaknade så jävla sent idag. Får väl se en tråkig film eller nåt ^^

Funderar starkt på att köpa en laptop och ta med mig till Kanada.. tänkte först om jag skulle köpa en först när jag kommer dit, men ändå, jag tror det är skönast att ha en med sig. Vill ha å,ä,ö på tangentbordet också!! :P Drygt att skriva utan det i 1 år! Plus att jag vill ha massa grejer från min gamla data överförd till den. Ska åka runt och kolla på lite olika med pappa imorrn, så får vi se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: kusin

Bra det:-) Måste ju ha lite koll på kusin;-) Hoppas ni kommer få det bra i Canada & take it easy;-) Kram

2009-01-07 @ 14:37:14
Postat av: Becccan

Ja precis ;P Ge den nya adressen till mor & far din om du vill :) Så dom kan läsa å!

2009-01-07 @ 19:18:18
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: kusin

Jepp, det ska jag göra så har vi koll på dig allihopa;-)

2009-01-07 @ 21:28:10
Postat av: Becccan

haha låter bra det :P

2009-01-07 @ 23:33:30
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0